Tuesday, March 16, 2010

Robale, insekty i inne stworki potworki

 Na początku chciałam sie pochwalić i gorąco podziękować za pierwsze miejsce w wyzwaniu monochromatycznym w piaskownicy. Wygrały moje Gwoździki, wow !!!!!  Nazwę wymyślił MPM, jak mi wręczał gwoździki z okazji Dnia Kobiet. Smialam się jeszcze kilka godzin w pracy z tego ciekawego słowa.

Strasznie boje sie insektów, prawie wszystkich - nawet tych ładnych. Więc żeby sie z nimi trochę oswoić zmajstrowałam takiego oto scrapka. Robiłam go wg. mapki 26 ze scrapmapek ale później trochę zaszalałam i nie wiem czy mój LO przejdzie. Widać wpływ mojej idolki i jej prac Anny - Marii, chociaż było to raczej podświadome:) Ale teraz jak patrze na jej pracę to nawet można nazwac mojego scrapka takim swoistym lifcikiem "Mariposa Libre".
Lo powstal na papierze About Spring z ajlowscrap , jest tam też papier marie antoinette z tego samego sklepu oraz insekty, które miałam w domowym zapasie pierdołek do decoupagu - sama je wydrukowałam na papierze śniadaniowym, ciężko było ale sie udało.




2 comments:

kornelia said...

straaasznie się oswajasz z tymi insectami... :)
aż mnie dreszcze przeszły!

dobrze, że nie ma tam pająków, które są najgorsze...

praca rewelacyjna!

olennka said...

jak tak patrzę na te prace to wyglada jakbym sie zaprzyjaźniła z tymi robalami:)

dziękuje za wszystkie miłe słowa, bardzo się cieszę że podobaja Ci się moje prace