Friday, April 9, 2010

Nobody is perfect

Spodobały mi się wycinanki i idąc za ciosem znowu użyłam super precyzyjnych nożyczek do paznokci :P. Wyszło cos takiego, anatonomicznego. Szał ciał po prostu!!! Aha a tytuła miał byc IS YOUR BODY PERFECT?????? ale jest ten co jest.

I jeszcze inspiracje : kolorystyczna K_maja oraz Georgia Visacri ( tzn. ta interpretacja raczej nie wyszła, ale oczy są)



Papiery z ajlowscrap pocięte na małe kawalki, i wycinanki, troche farby, nitka guziki i inne widoczne powyżej.







Aha i żeby nie bylo że nie promuje mojego menagera ( czyt. menaggggera , g jak gówienko)to z wielką radością i pewnością że to bardzo dobry pomysł był, przedstawiam bloga Dora's crazy handmade.
Aha i pragne napomknac że to ja ja zaraziłam scrapbookingiem :DDD


Dziś w pracy słuchałam jak Marek Niedźwiecki przpominał stare trójkowe listy przebojów, jedną z piosenek była
w tle nothig compares to you, to me , aaaaaahahah......mmmmmm , która dokładnie 20 lat temu była na pierwszym miejscu listy przebojów. To taka ciekawostka, ciekawa prawda bo ja w podstawówce cały czas tego sluchalam no i próbowałam swojego wokalu, raniąc uszy moich domowników.

Sinead O'Connor - Nothing compares to U

4 comments:

nataly*oh said...

przedni pomysł!
i te kolory!
dla mnie bomba! (:
xoxoxo.

Magda Bolinska said...

lubie te piosenke :D bardzo bardzo !
a scrap, Ty wiesz, bo juz Ci na flikrze pisalam :**

Dorota said...

oj Koleżanko, Koleżanka z dnia na dzien wymiata coraz bardziej. Brawo:*:*

olennka said...

Dziołszki bardzo dziekuje za wspaniałe slowka, mam nadzieję że jeszcze kiedyś was zaskocze nastepnymi scrapkami :*** jak czlowiek walniety to i walniete pomysły do glowy wpadają :D