Tuesday, May 11, 2010

to feel like a star .....??

Nie chce mi sie gadac.................................
ale jednak cos napisze, niedużo, że LOsik zrobiłam i bardzo mi się podoba i mam ochote na więcej :D A podoba mi sie dlatego, że piekne zdjęcie jest umieszczone, które pstryknęła Anna- Maria {fenks soł macz}na spotkaniu w Krakowie {po Craftszole}, zdjęcie wymiata, normalnie profeska. Nieskromnie przyznam że mogłabym sie w nie gapić non stop:P




A scrapek w konwencji kolorystycznej z Color room'u z tego tygodnia.


Oczywiście same ajlosowe materiały i trochę z magdowapeel, m.in. taki fajowy guziol, który sprzedawany jest na sztuki {uważajcie !!!:)} i wycinanki Clipartowe.
Aha no i przypominam o moim candy   {post niżej}.

7 comments:

Kasia said...

absolutnie fantastyczny! :D

olennka said...

Kasiu dziekuje, a piosenka o niu szusach boska - wpada w ucho hey,I put some new shoes on!!!! tra lalalala

Dorota said...

zajebiaszcza praca:) te reflektory:D

dul said...

Bardzo fajne - i zdjęcie, i scrap.

carrot said...

Gites :D

Gosik said...

super scrap!!

RosaliaArt said...

świetnie to wymyśliłaś! bardzo mi się podoba, gwiazda pełną gębą :P