Thursday, June 3, 2010

the winner is .......

Ogłaszam wyniki Candy !!!!!

The winner is ............ KITEK i jej zajebiaszczy dowcip o pandzie!!!!

Łelkom ewriłan !!!!!
Ogłaszam że losowanie candy nie było tradycyjne, a co w końcu to moje candy, postanowiłam że wygra ta osoba której kawał najbardziej się spodobał.
Nieźle sie usmiałam czytając wasze kawały  hahahahhahaa, mam kilka swoich faworytów ale żeby nie posądzono mnie o stronniczość poprosiłam MPMa żeby to on wybrał, który jest najfajniejszy. zaznaczę że nie ma zielonego pojęcia kto jest kto, więc było bardzo uczciwie.

Poproszę szczęściarę o maila z adresem - w tytule prosze napisac ze chodzi o candy

3 comments:

Kitek said...

ŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ale fajnie! pierwszy raz wygrałam candy! jupi! ja i panda bardzo się cieszymy :-P

barbaratoja said...

gratuluję i lecę przypomieć sobie ten kawało pandzie;-)

decou-galeryjka said...

gratulacje! też pękałam ze śmiechu po przeczytaniu kawału o pandzie :)))