Sunday, August 1, 2010

dreaming .....

Hejka ziomale :DD
W przypływie positiwnych wibracji i radości z powrotu Juunki (normalnie steskniłam sie za ta babą ) popelniłam szybkiego Losika w kolorach color roomu z tego tygodnia. Delikutasny jest i nawet mi sie widzi, ale do własnej twórczości zawsze inaczej sie podchodzi . No to czek it ałt





a to paleta na której sie wzorowalam





Oprócz tego scrapka zrobiłam cos jeszcze, hehe. Z okazji chrztu mojej małej psiapsiółki, której szfajki  można bylo podziwiać tu, albumik dla niej zrobiłam , taki niestandardowy jeżeli chodzi o chrzty ale to byl mój debiut  :P Mam nadzieje że małej sie spodoba, jak juz bedzie czaiła o co cho :PPP





11 comments:

SentiMenti said...

kocham takie albumiki!!!

Dusia said...

Wpadam w zachwyt nooo! Ten słodziutki albumik jest świetny!!!! Łooo babo jak Ty szalejesz twórczo, napatrzeć się nie mogę! ;*

Cartadea said...

słodziutki......sk

Cartadea said...

....chciałam napisać skubany :P

Anonymous said...

najfajniejsza pamiątka chrztu jaką Nataszka dostała, dziękujemy twórcza ciociu! :* /o.o/

Juunka said...

Ja to tego eLOsa już chwaliłam na fircyku, bo of kors, że mi się podoba jak nie wiem co normalnie. W pytunie jest, tak cytując Jaszkę ^^

No i album tyyyż świetny! Taki... no, jest git. Bo dzieciowy, ale taki nie przesłodzony. Bomba, no po prostu bomba :D

I ja tyyyż się cieszę, że wróciłam. I się cieszę, że Ty się cieszysz :D I też mam milion pozytywnych wibrejszynów jak się ponatchałam Twoimi super pracami z całych dwóch łików! Ajjjj! Muah muah babo :*

asica.p said...

o rajusku ales popelnila i scrap bombastyczny i albumik:)

olennka said...

laseczko jesteście takie kochane, bardzo sie cieszę że wam sie spodobalo :DDD niezmiennie wspieracie mnie twórzco, za co ogromnie dziekuje !!!!
Olu mam nadzieje że Nataszce tez sie spodoba :D

Juunka , nie wiem jak to wyznac ale to Ty mnie babo tak natchnełaś, te wszystkie prace przed wyjazdem co robbiłas, codziennie nowe i takie świeże i fajowe, a potem ta paczuszka, no w zachwyt popadlam i lomoskowe naklejki.....To wszystko dało mi takiego pałera że przestac nie moge, mam jeszcze tyle Losików i albumy do pokazania że hej :P
Dziekuje ci babo kochana za inspiracje :*****

Juunka said...

Nawzajem bejbe, nawzajem :*

gurka_krolowa said...

Ja pierdziu u Ciebie wena w szczycie (chciałam też powiedzieć, że wena szczytuje, ale no teges...jakolwiek nie napiszę to i tak się kojarzy :P)
Pojąć nie mogę kiedy i jak i skąd się u Ciebie takie wypasione pomysły biorą.
Mucio mucio mnie się elos podoba, album też się rozumie ^^

Gosik said...

superowy scrap! albumik swietny^^