Tuesday, September 14, 2010

co lubie ?????

Jest 6:54 rano, ja pikole tak wcześie rano, omaj gad :D a ja piszę pościka, bo dzis czeka mnie wymiana rur ( pionów) czy cos takiego za jakieś 6 minut. Z tej przyczyny zwarta i gotowa do walki z robotnikami stoje na stanowisku a właściwie siedzę :P
Zpowodu mojego wyjazdu nie miałam czasu aby zabawic sie w te gre a zostałam do niej zaproszona juz jakiś czas temu przez Anniko :D
Wiec mam napisać 10 rzeczy , które lubię, ale bardzo spodobał mi sie pomysl Jaszki żeby je tez pokazać :D


  1. Morze
  2. Jazdę na rowerze
  3. Scrapbooking sie wie :D
  4. Dobry humor
  5. Książki Jonathana Carrolla
  6. Buty
  7. Specyficzną muzę ( HOT CHIP, Florencka, SIA, Kele itd)
  8. Fotografowanie
  9. Błękitne oczy męża mego :D
  10. Smaczne jedzenie i dobre mojito :D
Myślałam że tych 10 nie uzbieram a teraz mam wrażenie że jeszcze bym cos dopisała, hehe !!!

No i jeszcze zaproszenia wysyłam do :
  1. Mummkę
  2. Nulkę
  3. SentiMenti
  4. Humorzastą z magdowa. peel :D
Do zoba i dzięki za komcie :DDD

No comments: