Friday, February 4, 2011

sercowo

Ponieważ zbliża sie no ten Dzień, no tych Zakochanych , Opetanych i Epileptyków !!!! Jezuniu żeby mnie nikt nie zlinczował :P a tu źródło tych madrości 
Z tej okazji kilka rzeczy zrobiłam z sercem w roli głównej :D

 taka se ozdoba, która zawisnie u fantastycznej Ady :D mam nadzieje ze sie spodoba

wczoraj z wieczora zrobione proste karteluchy, a chyba bedzie ich wiecej :D

Uszyłam tez takie obwoluty {okładki} na kalendarze kieszonkowe :D



i karteluchy, ktore są dostepne na aukcji dla Witusia




17 comments:

Dorota said...

OBWOLUTY, hahahahahahah, uhahaha:)
oczywiście ze to dzien chorych umyslowo:P

asica.p said...

sercowe piekne:)czy to ecoliny?
no zarcik mi sie nie spodobal,dlatego ,ze mam troche znajomych ktorzy borykaja sie z problemem:/

olennka said...

no co nie podobaja ci sie obwoluty :(???

olennka said...

Asica ja pitole nie chcialam nikogo urazic ale Walenty to przecież patron epileptyków i umyslowo i ciezko chorych - on ma ich w swojej opiece . przepraszam jesli urazilam Cie :***

asica.p said...

nie,mnie nie Kochana,ale ktos sie mogl poczuc urazony:*

ponawiam pytanie,czy to ecoliny?

olennka said...

zmieniłam juz na bardziej dyplomatyczna wersje :D

a tak to ecoliny, fantastyczne sa, polecam ale nie na kazdym papierze sie tak fajnie zachowuja, na starych ksiazkach jak widac pieknie sie zlewaja :D

asica.p said...

a mozesz podzielic sie wiedza jakie to kolorki?
bo sie zauroczylam:)

olennka said...

polece numerkami bo tak bedzie latwiej a nazwy i odpowiednie do nich kolorki w sklepie Szał dla Plastykow znajdziesz.
580, 600, 201, 318, i 522
Mam tylko 5 ecolinek i tak se je mieszam .

Gosik said...

swietne serduszka :)

asica.p said...

:*
no ja tyz chce tam kupic:)
dzięks:)
a jak się czujesz?
:*

Duś said...

Wooow! absolutny szał! matko święta ciąża Ci służy kochana!!! jaaaj!no i też chce ecolinki :(

olennka said...

Szał dla Plastyków to sklep rewelka , zawsze mi jakiegos gratisa dorzucą, bardzo fajni sa :D

A czuje sie rewelka, chyba nadszedl najlepszy czas :D tylko zgaga pierona nie chce odpuscic :P

Humorzasta said...

ŁOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

asica.p said...

na zgage to migdaly i herbatka imbirowa,mniam:)

ulkasan said...

świetne te karteluszki, niby "proste" a takie słodziutkie :)

edit said...

ozdoba serduchowa naścienna super jest , bardzo mi się podoba:) karteluchy zreszta też:) a na silna zgagę to polecam Malox w butelce :)

Guru said...

Bosko, do zakochania, serduszka papierowe!! :D