Friday, October 28, 2011

Deszczowa jesień???


Na dobry poczatek bedzie LOsik na zajebiazczych papierach ILSowych z nowych kolekcji [ o ktorych pisalam w poscie nizej]. Nieskromnie powiem ze baaardzo mi sie podoba to co stworzylam :P


next info na temat "tematu miesiaca" w ILSie, mianowicie tym razem króluje DESZCZ !!!! Wiec deszczowe, albo prawie deszczowe scrapki powstaly z rózowa parasolka w roli glownej :P
takie dwa, jeden kalafior obrzydliwy a ten drugi troszke lepszy { mnie sie nawet widzi }.



Zapraszam do zabawy, mam nadzieje ze deszcz was nieco zainspiruje . Wiecej info tu.

6 comments:

asica.p said...

świetne Ola scrapy!niestety ja nie umiem tu rozczytac co piszesz:(za male te literaski:(

Alexandra said...

Ależ się rozkręciła :) Świetne scrapy :)
A literki faktycznie mało czytelne - ale ja ślepa jestem, więc wybacz :)

gurka_krolowa said...

xD cóż za płodność fantastyczna artystyczna, boskie !

olennka said...

laski dzieki za mile slowa :))i uwagi co do literek juz je powiekszylam , mam nadzieje ze teraz sa lepiej widoczne :)

Anna said...

Deszczowo - jesienna seria wygląda super. No i brawa za estetykę wykonania!

MrsPolkaDot said...

How I love all of your work! You make the most inspiring arty stuff! :)