Tuesday, June 26, 2012

30x30 brend niu e-magazin

Kochani, kochani !!!!!!! Wyczekiwany z niecierpliwością najnowszy e-magazyn 30x30 jest już gotowy !!!!!! Świeży, gorący i pełen niesamowitych prac naszego zespołu.
 Z duma przedstawiamy 30x30 ILSowy magazyn  - taaaadam !!!!!!
Dear, dear!!! Forward awaited the latest e-magazine 30x30 is ready!! Fresh, hot and full of amazing work of our team.
We proudly present ILS 30x30 magazine - taaaadam!!


 Jak sami widzicie znajdziecie w nim mnóstwo inspiracji i ciekawych pomysłów. A tu mała zajafka tego co ja zrobiłam
As you can see  you will find lots of inspiration and new ideas. A small sneak peak here what I have done



oraz przedstawie Wam mój mały scrapowy kącik .
zapraszam wszystkich do obejrzenia !!!!!!!!!!
and give you my little scrap corner.
I invite everyone to watch!!!!

1 comment:

Unknown said...

zajebiaszcze !!!!!!1 umarłam, zakochałam się.. kącik wymiata na maxa !