Sunday, August 26, 2012

dream team meeting

Jakiś czas temu miałam ogroooooomna przyjemnośc spotkac się z dziewczynami z naszego ILSowego DT. Szkoda, że nie wszystkie dziewczyny mogły dotrzeć. Mimo tego zabawa była przednia i miałyśmy możliwość osobiście się poznać, poplotkować, powyglupiać, jednym słowem poszaleć. Postanowiłam zrobić minialbum uwieczniający to spotkanie. TU znajdziecie informacje czego użyłam do zrobienia mojego albumu.

Some time ago I had the greeeeeat pleasure to meet with the girls from our ILS DT. I wish that  not all the girls could come. Despite this, we had fun and we had the opportunity to personally meet, gossip, fool around, revel in one word. I decided to do an album immortalising this game. HERE you will find information what supplies I used to do my album.







  XOXO
Ola

4 comments:

Marinette-Scraptherapie said...

Stunning!Love love love your album♥

MonaGee said...

uwielbiam ten album!!!! dziękuje za uwiecznienie moich urodzin :****

olennka said...

Marinette thank you sooo much !!!:*

Mona , no jakże nie uwiecznic takich pięknych urodzin, cała przyjemnośc po mojej stronie :P

Natalia (TotkaLove :) said...

Fajny album, podziwiam talent. Mi by się coś takiego przydało :)