Sunday, September 16, 2012

i'm back

Dość już plażowania, wypoczywania i delektowania sie morzem. Moje  ostatnie wakacje w tym roku dobiegły końca.
 Enough sunbathing, of resting and enjoying the sea. My last vacation this year has come to an end.


Wróciłam umęczona i zchorowana, ale mam nadzieję że szybko zregeneruję siły i naładuje akumulatory, aby być gotową do działania. Nie wiem jeszcze jak tam moja wena, ale wkrótce sie przekonam
I came tortured and ill, but I hope that soon reinvigorate and recharge the batteries to be ready for action. I do not know how's my artistic vein, but I'll soon find out.


Tymczasem wspominam zapach morza, miękki i ciepły piasek popijając herbatę z miodem, która mam nadzieję że mnie uzdrowi. Więcej wspominek z wakacji znajdziecie w limitowanej wakacyjnej edycji  ILSowego 30x30. Ja przeczytałam ten e-magazyn od deski do deski kilka razy i za każdym razem moja uwagę przykuwa coś innego. Sami sprawdzcie!!!! A powyżej moje prace , które tam znajdziecie.
Meanwhile, I remember the smell of the sea, the soft and warm sand sipping tea with honey, which I hope will heal me. More memories of the holidays can be found in an ILS limited edition 30x30 summer issue. I read the e-magazine from cover to cover several times and each time my attention is drawn to something else. Check it yourself!! And over my work, which you can find there.

2 comments:

Anonymous said...

piekne scrapy!! ten z promieniami jest nieziemski! zycze szybkiego powrotu na nogi :*

Olga Siedlecka said...

Śliczności!