Saturday, August 17, 2013

My journal in journey -minialbum

Hi there !!!!

Recently i have to admit I am lazing around, making some makeovers at my home and have no time for creating. Also I have no mood to create, my vein went for a vacation, heheh .  But I straight myself a little bt and made a minialbum with Sodalicious stuff and photos of my journal in journey. I encourage You to take pics of your SODAjournal in different place. It's great fun and story to tell. Also You can link them ► here ◄ to show us where have your SODAjournal been.

 So here  is my  mini filled with SODAjournal pics .
....................................................

Ostatnio muszę przyznać leniłam się strasznie i robiłam małe przemeblowanie w naszym mieszkaniu i nie mialam czasu na tworzenie. Również nie mialam nastroju, moja wena chyba na wakacje wyjechała. Wzięłam się jednak za siebie i zrobiłam minialbum z SODaliciousowymi fantami oraz zdjeciami mojego journala w podróży. Zachęcam was goraco do pstrykania zdjęć swoim journalom w różnych miejscach. To naprawde niezła zabawa i juz opowiedziana historia. Możecie je równiez linkować ► tu◄ i pokazac nam gdzie wasze journale zawedrowały.

A oto mój album wypełniony zdjęciami mojego  SODOwego journala.

▼▼▼
►►►      drop by to Sodalicious blog to find out what's inside.

Have a lovely weekend guys !!!!!!!
xoxo
Ola

No comments: