Tuesday, January 7, 2014

SODAsketch !!!!

Hi !!!!

I've got great news for You. SODAlicious is starting  new montly challenge - sketch challenge !!!
Yeah !!!!! It's great fun, good opportunity to refresh after not very creative moment. I was stuck and this sketch just unblocked me. I encourage you to play wth us  -more ifo about this challenge you will find on SODAlicious blog.
Here's my creation....
..........................

Hej!!!
Mam super wieści dla was. SODAlicious rozpoczęła nowe miesięczne wyzwanie - mapkowanie !!
Tak !!!  To naprawdę fajna zabawa, świetna okazja do odświeżenia weny. Ja miałam lekki przestój i ta mapka odblokowała mnie. Zachęcam Was do zabawy - więcej informacji na temat tego wyzwania zanjedziecie na SODowym blogu.
A oto moja praca....

▼▼▼

and here's the sketch

as you can see you've got time till Jan 28 to link your works.
 So, enjoy and have a creative day, !!!!

xoxo
Ola

5 comments:

truskawkaM said...

cudenko ! a ten napis... mrrr...:)

Mojosanti - Pretty Paper Things said...

Fabulous ♥.

gurka_krolowa said...

Mega zarąbiaszczy w kosmos wystrzelony! uwielbiam :D

olennka said...

ladies Thank you sooooo much !!!!!!
Guru muah!!!!!!!!

antilight said...

uwielbiam Twoje napisy :))