Wednesday, March 10, 2010

Heavy Head - róż głową

Ciężka głowa od :
imprezowania
100 tysięcy pomysłów na minutę
pracy
stresu
wesela zbliżającego się ogromnymi krokami - strasznie szybko idzie ten krok
ewentualnego remontu
i wielu innych

A żeby sobie ulżyć trzeba coś zrobić, zescrapkować, uszyć albo po prostu coś. Każdy ma na to inny sposób. Z tej okazji powstał scrapek Heavy Head wg mapki 12 Mumy z ArtPiakownicy. Musze przyznać że kwiatki mi sie spodobały, te własnej roboty. Akurat miałam resztke białej bibułki i jakiś różowy papier czerpany z prezentowego opakowania. Zdjęcia bardzo stare zamieściłam, jak jeszcze nie wiedziałam że isnieje coś takiego jak scrapbooking - młoda i głupia byłam.








Do scrapka wykorzystałam najlepsze na świecie papiery z serii about spring ajlowscrap, które zaprojektowała Scraperka No 1 wg mojego rankingu Anna-Maria- i wcale sie nie podlizuje teraz :P
Oprócz papierów troche gazety poszarpałam, białej bibułki, kilka listków z papieru Rebellious Collection ze scrapcomu, różowy papier czerpany, w który kiedyś był opakowany prezent urodzinowy oraz literki simply sweet również ze scrapcomu.

No comments: