Tuesday, March 9, 2010

Bind it all........

I co długo oczekiwana bindownica dziś przyszła a ja jeszcze nic nie zbindowałam :/ Niedobrze, ale narzekam na brak czasu więc jest i usprawiedliwienie.
Za to zliftowałam kartkę na wyzwanie Cardlift 13 w ArtPiaskownicy. Pierwszy raz coś liftowałam i dziwnie sie z tym czułam. Może to przejdzie ale miałam takie dziwne wrażenie że coś kopiuje i że powinno to być podobne do pierwowzoru i nie umiałam pracować nad ta kartką tak jak nad innymi, które już zrobiłam. Mam nadzieję że to tylko chwilowe. Kartka jest dla MPM ( mojego przyszłego męża) na 30 urodziny, które stukną mu w piątek. On do tego czasu raczej jej nie zobaczy bo tu nie zaglada :(, ale może i lepiej (hihi).





Nie jest tak fajna jak oryginał ale kiedyś się wyrobię i beda lepsze. MPMowi może sie spodoba bo on lubi ptaszki.

No comments: