Monday, November 12, 2012

advent calendar - DIY project

This time i'm gonna show You how to do cool advent calendar. I'm proud of that which i made. It was really simple thing, but a little bit time-consuming. I wanted to make calendar which i can fill with our favorite candies, so i did it.
Tym razem pokażę Wam jak zrobić fajny kalendarz adwentowy. jestem dumna z tego, który stworzyłam. To yla prosta sprawa ale trochę czasochłonna. Chcialam zrobić kalendarz , który będe mogła wypełnic naszymi ulubionymi cukierkami , tak też zrobilam.

 Mine advent calendar is made on board painted with homemade chalkboard paint ( my previous DIY ). But You can do it on whatever you want, i think that thick cardboard will also be good.
Mój kalendarz adwentowy zrobiony jest z płyty (chyba pilśniowej) pomalowanej domowej roboty farbą tablicową ( mój poprzedni DIY). Ale możecie zrobic go na bazie czegokolwiek, myslę że gruba tekura lub karton również będą dobre.
 
 The most important thing is to make small boxes, that's the basic thing of this calendar. i made tiny boxes from scrapbooking papers and washi tape. That's the whole thing. Next photos will show You how  to do them step by step.
Najważniejszą rzeczą jest zrobienie małych pudełeczek, to jest podstawa tego kalendarza. Zrobiłam maleńkie pudełeczka z papieru scrapbookingowego i taśmy papierowej. To cala filozofia. Nastepne zdjęcia pokażą Wam jak je zrobić krok po kroku.









Then just write numbers with chalk, and voila Your advent calendar is ready. As You can see it's not complicated but i takes some time to make 24 boxes. I almost forgot, i made boxes in different sizes - it looks nice. I put our favorites candies to the boxes, but You can put there whatever you want.
I hope You like it, and maybe You're gonna try this. Hope so .
Potem wystarczy napisać numery kredą, i voila kalendarz jest gotowy. Jak widzicie nie jest to skomplikowane ale troche trwa zrobienie 24 pudełeczek. Prawie zapomniałam dodać że zrobiłam pudełeczka w rózżnych rozmiarach - wyglada to calkeim fajnie. Wsadziłam do nich ulubione cukierasy. Wy możecie wsadzić tam co chcecie. Mam nadzieję że sie wam podoba i może sami spróbujecie. 

Today project" Happy 13" is getting started , so don't forget to drop by to Ula  - you will find out who's the first lucky girl :)

have a nice Monday
xoxo
Olennka

7 comments:

Anonymous said...

bardzo fajny kalendarz... prosty, elegancki no i swój...
super
ja jeszcze pomysłu na swój nie znalazłam :(

antilight said...

oja oja oja :D Świetny Jest! i ten pomysł z farbą do tablic mnie rozczula :) Ja bym jeszcze pomieszała numerki, tak jak sie miesza je na kalendarzu z czekoladkami, co by trzeba było szukać odpowiedniego dnia za każdym razem ;)

gurka_krolowa said...

Ubóstwiam <3 takiego pomysłu szukałam, odgapiać nie będę, ale kopa poczułam :D :*

truskawkaM said...

bombastyczny pomysł:)

olennka said...

dzieki bardzo za miłe slowa :**
Anti kurcze nie pomyślałam , a to fajny pomysł, i wiesz przez to ze kreda napisane to do zrealizowania:)
Ciesze sie ze Was zainspirowałam , niektórych przynajmniej :P Bwcie sie dobrze przy tworzeniu swoich kalendarzy i koniecznie dajcie znac co wymościłyście :)

FojAga said...

Rewelacja!

ach! said...

Genialny! ach!