Tuesday, October 1, 2013

Fall time...

Hi there !!

Can you feel that - autumn is here . I really like this season but it has "+" and "-" . First of all I love the colors of fall, also i love the freeze air in the morning but i can't stand rainy weather more than two days . The biggest minus of fall is that it remindes me that the winter is coming. So the day is gonna be shorter and there will be less sun than now, eghhhh.
.......................

Hejka !!!!

Czujecie to - jesień już jest. Lubię tę porę roku , ale jaka każda ma swoje plusy i minusy. Po pierwsze uwielbiam kolory jesieni, również takie rześkie wręcz mroźne powietrze o poranku ale nie cierpię jak leje więcej niz dwa dni. A największym minusem jesieni jest fakt iż przypomina mi o nadchodzącej zimie. Wiec dzień będzie krótszy i będzie coraz mniej słońca, ehhh.

▼▼▼





As the new season came - we have lots of new things.
First of all SODAlicious launched new line WHOO LIVES HERE. New collection is sooooo cool and so fresh. I've loved it from the first sight. Also I had opportunity to work with these papers on Craftshow  - the Cracow meeeting. I made minialbum which i will show you soon. So stay tuned.
...........................................

Wraz z nową porą roku - mamy mnóstwo nowości.
Po pierwsze SODAlicious wypuściła nową kolekcję WHOO LIVES HERE. Jest odjechana i baaardzo świeża. Pokochałam ja od pierwszego wejrzenia. Miałam również przyjemność popracować z nową kolekcja na jesiennym krakowskim Craftshow. W tym miejscu chciałam podziękować  bardzo za wspaniałą imprezę, organizację  oraz frekwencje przy naszym SODOwym stoliku "make and take". Piękne prace powstały, poznalam wiele bardzo ciekawych osób, mam nadzieje że kilka zaraziłam scrapbookingiem oraz moimi technikami.
Zajrzyjcie koniecznie do Anity (która się nudzi), zrobiła fantastyczny notesik oraz do dziewczyn z Clothesarts  - gdzie znajdziecie wiele zdjęć z naszego spotkania. Powstało naprawdę wiele ciekawych prac - czekam na wasze publikacje, pochwalcie sie w komentarzach gdzie moge je znaleźć. Ja sama stworzyłam minialbum - mam na to świadków :) Niebawem pokaże go Wam tutaj. 



▼▼▼
(photo by clothesarts )

Second of all the new month begun so KitsdeSomni published new inspirational magazine. Drop by to KdS blog ►here◄ and find out what's "hot" in this month in scrapbooking world. Also you can check our new kits for this month. I can't wait to get my own.

..................................

Po drugie KitsdeSomni opublikowało nowy inspirujacy magazyn. Wpadnijcie na KdS blog ► tu◄ dowiecie sie co bedzie "hot" w tym miesiącu. Równiez kity na ten miesiac juz są, sprawdzcie sami. Ja juz nie moge sie doczekać mojego kitu.

▼▼▼
xoxo
Ola

1 comment:

antilight said...

Yay :) Świetnie było się zobaczyć :)