Sunday, April 13, 2014

OsPw #10

Hi !!!!!

Today I want to show my next work made for OsPw project. I realy love to create with this project. There's no rush, great inspirations and gorgeous company. This time I chose the inspiration. As always I was searching Pinterest and found gem. Take a look at my LO and please drop by to Nulka and Mumkaa to check theirs works.
......................

Hej !!!!

Dziś chcę Wam pokazać mój nastepny scrap z serii OsPw . bardzo lubie ten nasz projekt. Nie ma pospiechu, wspaiałe inspiracje oraz fantastyczne towarzystwo. Tym razem ja wybralam inspirację. Jak zwykle przeszukiwałam Pinteresta w celu poszukiwań  i znalazlam perełkę. Zobaczcie co zmajstrowałam i pametajcie o wizycie u Nulki  i  Mumki, one tez zrobiły swoje prace.


and below is our inspiration - gorgeous work made by Chantal Philippe. I love this work, i realy do. I want to make the same trick with big photo, just cut it for pieces.  But  guess what ?? unfortunately my printer broke down when i was printing photo which I wanted to use. Well, i had to use what i had. So that how my LO was created :)
...........
a poniżej znajdziecie inspiracje - wspaniała prace Chantal Philippe. Uwielbiam tę pracę, naprawdę. chciałam użyc tego samego myku co w oryginale, z duzm zdjęciem pocietym na kawałki. Ale zgadnijcie, co sie stalo ??? Niestety moja drukarka w trakcie drukowania zdjecia do tego LOsa odmówiła współpracy i wysiadła. Wie musialam uzyc tego co mialam w zanadrzu.


have a great evening
xoxo
Ola

1 comment:

Randi Elisabeth said...

Oh I just love this. The layout is great, like the misting and doodling, the emelishment. The tittle and how it is done :)