Wednesday, April 23, 2014

KdS kit in action.

Hi there !!!!!

How was your  Easter time ? I had great time spent with my family. Also I'm n sick from two weeks and i can't see the end of my illness. But I'm not complaining. Here i am with my works which i made with March KdS kit Esencial. There are lots of various great stuff, especially Dear Lizzy goodies - which i love !!!!!! You can grab it here. And please take a look what i prepared.

............

Hejka !!!!

Jak minęły Wam święta ? Ja spędziłam je fantastycznie, w gronie rodziny. Jestem też chora już od dwóch tygodni i nie widac końca tej mojej choroby. Ale nie narzekam.  Jestem tu dziś żeby Wam pokazać co zmajstrowałam za pomocą Marcowego Kitu KdS.  Znajdziecie w nim duuużo róznych  fantów, w szczegolności produkty Dear Lizzy - które swoja drogą kocham !!!!!. Możecie go zdobyć tu. A poniżej coś co przygotowałam.




and tomorrow i'll show you more :)

have a great evening
Ola

No comments: