Saturday, April 26, 2014

Happy childhood - minialbum - KdS !!!!!

Hi !!!!

Oh my I have a little delay, i was supose to show you my album two days ago !!! Oh my !! Please forgive me that, I have hands full with work recently. Well, I'm shuting up and please take a look at my mini made with gorgeous KdS March kit ( in previous post you'll find more info):)

.........

Hej !!!!

O kurka mam malutkie spóźnienie, miałam Wam pokazać mój minialbum dwa dni temu, ale cóż !! Mam urwanie głowy w pracy więc proszę o wybaczenie . Ok, dosyc gadania. Spójrzcie prosze na mój nowy minialbum ktory zmajstrowalam za pomocą wspanialego Marcowego KdS kitu !!!!!!!! ( w poście niżej możecie uzyskać o nim wiecej informacji)









have a great weekend

Ola

1 comment:

alexandra s.m. said...

I love your mini album Olennka!!
Thank you~