Tuesday, April 1, 2014

OsPw#7,8 &9

Hi there !!!!!!!

Oh my ! I have big delay on the blog recently. I want to catch up with our OsPw projects. Couple days ago we releaved #7 , #8 and #9 on Instagram and now I want to share it with you here. Don't forget to visit Mumkaa and Nulka's blogs to check out what they made.
here's my LO OsPw#7 inspired by Eb's Space.
.........................

Hejka !!!!

O jejku !!! Mam spore opóźnienie tu na blogu. Chciałam troche nadgonic pracami z naszego projektu OsPw . Kilka dni temu na Instagramie pokazałysmy juz prace z #7, #8 oraz #9 i dziś chce się z Wami nimi podzielic tu na blogu. Pamietajcie zeby odwiedzic Mumke i Nulkę i sprawdzic ich prace , sa naprawde super !!!!

oto moj LO OsPw#7 inspirowany przez Eb's Space.

▼▼▼

and here's gorgeous LO made by Ebony , i love all these bright colors 
....................
A oto praca Ebony która byla nasza inspiracją, kocham ten mix kolorów


and another one OsPw#8 inspired  by Maska. This time Nulka chose this inspiration. I have to admit that I had difficulties with this LO, it was real challenge for me and I am not very happy with the result. But I want to be honest with yOu and show you my scribble.
.....................
I jeszcze jedna moja praca OsPw#8 inspirowana scrapem Maski. Tym razem Nulka wybierała inspirację. Musze przyznac ze bylo to dla mnie nie lada wyzwanie, mialam wielkie trudności z tym Losem i nie jestem do konca zachwycona rezultatem. Ale chce byc z wami szczera i pokazac mojego kaszalota.

▼▼▼

 and here's Maska's LO which was our inspiration
............. 
no i praca Maski, nasza inspiracja



and my favorite one !!! Mumkaa gave us this gorgeous work as an inspiration !!!! I love this work and I had so much pleasure creating my Lo according to this one. Well, take a look !!

▼▼▼

I hope you've noticed that all my LO's are made with so increadibly awesome new SODAlicious paper collections !!!! They are avilable here .
.............
mam nadzieje ze zauważyliście że wszystkie prace stworzyłam na zajebiaszczej najnoweszej kolekcji SODowej. Chetnych zapraszamy do nabycia tych cudnych papierow tu.

xoxo
and have a nice day
Ola

No comments: